torsdag 23. januar 2014

Liker du det du leser? Stem på meg!

Travel Blog Awards 2014! Hos Supersaver gjør du enkelt en hotellbooking online – velg blant mer enn 200.000 ulike hoteller verden over!



Jeg er jo en fersk blogger, men dersom du leser dette har du jo funnet veien til min blogg og tatt deg bittelitt tid til å lese dette. 

SuperSaver skal stemme frem den beste reisebloggen - og jeg håper du vil gi meg din stemme selv om jeg ikke har så lang fartstid! Så skal ihvertfall jeg love deg masse reiseinspirasjon fremover...

Klikk her og stem i vei!

Kopier adressen min: http://globetrotterelisa.blogspot.no/ og lim den inn:)

Tuuuusen takk kjære leser!!!


6 kommentarer:

  1. Har röstat på dig :)) Hoppas du vinner nu!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det er mange gode etablerte der ute, men jeg må jo ihvertfall gjøre et forsøk:)

      Slett
  2. Da har du min stemme :-)

    SvarSlett