søndag 13. april 2014

Påskekonkurranse

Jeg lovte dere i går en konkurranse, så her kommer den!

Jeg har nå samlet alle bildene fra forrige innlegg og laget et eget album for dette. Klikk her for å se albumet! Jeg bruker en tjeneste fra Jalbum til dette.

Noen ganger når man er på reise og lager flere innlegg, syns jeg det kan være en ide og samle alle bildene i et eget album linket til bloggen. Noen liker mye tekst i et innlegg, noen liker lite tekst - og for de som bare vil drømme seg bort i bilder, kan et slikt album være kjekt å ha... da har man alle bildene fra en destinasjon samlet på et sted.

Konkurransen går ut på at dere velger dere ut et favorittbilde basert helt på deres egne kriterier. Kanskje dere liker bildet godt fordi beskrivelsen førte dere til Marokko, kanskje dere er ekstremt glad i sære dromedarer eller kanskje rett og slett fordi dere liker bloggeren bak bildet?

I gårsdagens innlegg finner dere fullstendig tekst og bilde fra hver blogger.

Dere stemmer slik:
Gå inn på min facebookside og kommenter i "Påskekonkurranse"-innlegget hvilket bildet dere liker best. Bildene er nummerert under.

Premien er en standarslisens (verdi 29 Euro) eller premiumkonto (verdi 23 Euro) fra Jalbum. Vinneren får selv velge mellom standardlisens eller premiumkonto. Det blir en premie til bloggeren bak vinnerbildet og en premie til deg som avgir din stemme!

Jeg blir selvfølgelig veldig glad om du liker min fanpage side på facebook og deler konkurransen med dine venner!

Du kan også avgi din stemme ved å kommentere dette innlegget under.

Konkurransen vil pågå frem til 2. påskedag - da kåres vinnerne!

Gooood påske alle sammen!



Bilde nr 2: Alltid reiseklar


Bile nr 3: Annettem


Bilde nr 4: AstridHjerte



Bilde nr 5: Coffee in a cup

Bilde nr 6: Destination unknown



Bilde nr 7:Fotograf Monica



Bilde nr 8: Hamacareise 


Bilde nr 9:Jeg leser 


Bilde nr 10: Malivas verden 

Bilde nr 11: Mathildes reise


Bilde nr 12: No backpacker 


Bilde nr 13: Randombloggen

Bilde nr 14:Sekk og Sandaler


Bilde nr 15: Stigs world


2 kommentarer:

  1. Bilde nr. 7 - ekte Marokko stemning jeg gjerne skulle ha opplevd :)

    SvarSlett
  2. Bilde nr.7! fantastisk stemning!

    SvarSlett